Nostagic Memories Studio MEP Group
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Lol. I too need help picking out a song :D

Go down 
AuthorMessage
harrypotterfangurl07

avatar

Posts : 841
Join date : 2010-06-23
Age : 26

PostSubject: Lol. I too need help picking out a song :D   Tue Aug 03, 2010 1:21 am

So for my 50+ subbers vid I planning on doing a story about love and how people deal with being betrayed. Upon being accepted into Mystical Miracle Dreams group I had to pick a couple, which I ended up picking snow white and Gaston, which funny enough was my favorite villain choice. So out of this whole experience, I came up with the idea that for my 50+ subbers vid (almost there, I have about 46 subbers now. yay! Very Happy) I would do a video a love square. Snow White loves Hercules but then meets Gaston. Megara loves Hercules and hates snow white for stealing his heart away. She basically makes a deal with Hades to intervene in this messed up love square, and everything gets pretty chaotic (you didn't think I was gonna give it all away did you! xD) but yeah, basically I need help choosing a song that suggests anger at being betrayed, heartbroken over losing the one you love, and something that suggests revenge. My previous video with snow and herc had a lot of electric guitar in it, so maybe something similar to nightwish and evanescence. I've looked for the right song, but I just haven't been inspired. Any help here is most appreciated!!!!

(Hope that description of the story helps give you girls an idea of what I'm looking for in a song. I'll keep looking, but so far I haven't come across anything that inspires me. Hopefully you can help! Thanks so much <3)
Back to top Go down
View user profile
DannyPhantomSG1

avatar

Posts : 85
Join date : 2010-06-23
Age : 28

PostSubject: Re: Lol. I too need help picking out a song :D   Tue Aug 03, 2010 9:04 am

Haha! Awesome! Razz I'm no good at picking out songs, either, though. Sad I don't exactly have very much variety in music. *shifty eyes* But I'll keep my...ears open, I guess. XD

I love Hercules and Gaston. So hunky. <3
Back to top Go down
View user profile
MimiMuffinz
Admin
avatar

Posts : 653
Join date : 2010-06-17
Age : 23

PostSubject: Re: Lol. I too need help picking out a song :D   Tue Aug 03, 2010 9:54 am

Way to use almost all of my favorite characters XD I'm terrible at choosing songs too, but it sounds like it'll be epic! *kinda hopes for a Meg/Snow catfight....*
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/user/MimiMuffinz
DragonofthePen

avatar

Posts : 947
Join date : 2010-06-23
Age : 28
Location : United States

PostSubject: Re: Lol. I too need help picking out a song :D   Tue Aug 03, 2010 4:54 pm

ALWAYS A GOOD REVENGE SONG. XD ALWAYS. <33

Don't write it off due to the opening, at least wait for the chorus. Very Happy

this is a decent option too--any A Perfect Circle song, really...
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/user/DragonofthePen
Sponsored content




PostSubject: Re: Lol. I too need help picking out a song :D   

Back to top Go down
 
Lol. I too need help picking out a song :D
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Careful picking your avatar
» Apple Picking
» Pink Speaker Starz bear
» polar express graphic
» Wooly Mammoth in BABW now!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Nostalgic Memories :: Random-
Jump to: